napisz: bok@bokono.pl 570 480 840 (Pon-Pt 8-16)
Zwroty i reklamacje

 

Zwrot towaru

Masz 30 dni na darmowy zwrot produktu bez podania przyczyny. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

 

1. Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu.

formularz-zwrotu.pdf 

 

2. Zapakuj zwracane produkty. 

Pamiętaj, żeby odpowiednio zabezpieczyć i zakleić paczkę. 

Do przesyłki ze zwracanym produktem/produktami dołącz wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria, formularz zwrotu oraz paragon.

 

3. Wysyłka paczki

Skontaktuj się z biurem obsługi (bok@bokono.pl), a zlecimy kurierowi GLS odbiór przesyłki. Pokryjemy koszty wysyłki. 

 

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

 

1. Skontaktuj się z biurem obsługi (bok@bokono.pl)

Opisz przyczyny reklamacji wraz z numerami wadliwych produktów, dołącz ich zdjęcia. Jeśli został spisany protokół szkody, również prosimy o jego przesłanie.



2. Rozpatrzenie reklamacji

W ciągu 14 dni rozpatrzymy Twoją reklamację. Poinformujemy Cię o jej wyniku drogą mailową. 


 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium