napisz: bok@bokono.pl (rekomendowany sposób kontaktu)
Zwroty i reklamacje

 ZE WZGLĘDU NA WZMOŻONY RUCH REKLAMACJE/ZWROTY MOGĄ BYĆ ROZPATRZONE PO 26.12

Zwrot towaru
Masz 30 dni na darmowy zwrot produktu bez podania przyczyny. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie (poniżej) i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami (skontaktuj się na bok@bokono.pl a wyślemy Ci list przewozowy, który musisz nakleić na odpowiednio zabezpieczoną przesyłkę)

 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko:

adres e-mail:

adres do korespondencji:

nr telefonu:

wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji:

data zakupu oraz wystąpienia wady:

numer konta bankowego:

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację/zwrot prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu (skontaktuj się na bok@bokono.pl a wyślemy Ci list przewozowy, który musisz nakleić na odpowiednio zabezpieczoną przesyłkę).


 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl